Friday 7 April 2017

E-Book: ASB


1. ASB Genius - KEY
Harga: RM 60 sahaja

Anda tahu apakah Teknik ASB yang sesuai untuk anda? ASB GENIUS boleh membantu anda.Teknik keempat buat ramai yang teruja!!
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
✔ Best seller Ebook 2017 by KEY
✔ASB Genius adalah set lengkap Potensi ASB yang membantu anda memahami pelbagai Teknik dalam ASBF untuk anda memperolehi pulangan yang maximum mengikut kesesuaian pada diri anda sendiri. ANDA BERHAK MENILAI DIRI ANDA SENDIRI, bukan hanya ikut-ikutan kerana Potensi setiap orang adalah berbeza.
✔ASB Genius juga terbukti memberi kefahaman jelas kepada yang memilikinya hingga ada yang boleh mengajar banker yang merupakan advisor kewangan .Teknik-teknik yang dipersembahkan adalah teknik-teknik yang proven beserta dengan formula-formula kiraan yang tepat yang ditulis dan video tutorial oleh Khairul Ezuwan sendiri yang merupakan Speaker tunggal kepada 26 siri Seminar Potensi ASB & Hartanah yang telah dihadiri oleh 1600 orang dari seluruh Malaysia.
Antara yang akan anda fahami:,
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
✅bagaimana menjana keuntungan 40% setahun melalui ASB?
✅bagaimana Boleh profit 200% sebulan
✅bagaimana kuasa compounding
✅bagaimana Pinjaman ASB 200K dengan komitmen bulanan RM180 sahaja.
✅bagaimana Boleh simpan >RM150K dalam tempoh 5 tahun dengan dengan komitmen bulanan tidak sampai RM900 sebulan.
✅Teknik menggandakan duit sedia ada dalam ASB dgn kuasa profit 5 Kali ganda.
✅Boleh bezakan keuntungan Teknik finance , 10 Kali ganda lebih tinggi keuntungannya dari simpanan biasa dalam ASB.
✅bagaimana memendekkan tempoh pinjaman rumah dari 35 tahun kepada 16 tahun sahaja tanpa penambahan komitmen bulanan dan tanpa INTEREST.
✅bagaimana menggunakan Teknik tanpa modal, tanpa komitmen bulanan Boleh menghasilkan pulangan Lebih 100K dalam tempoh 5 tahun melalui ASB dgn hanya mengaktifkan benda yang mati.
✅bagaimana menetapkan Matlamat dan Motivasi dalam simpanan. Jawapannya adalah bila anda tahu segala proses yang Anda sedang lakukan dan tetapkan matlamat @ tujuan & tempoh. Bila Anda faham, anda sendiri akan tetapkannya.
✅anda silap bila anda suka kira di mana profit bank? Anda kena kaji dimana profit anda sepatutnya.
Ebook & Video ASB Genius ini akan Mengupas Satu persatu teknik-teknik dengan pembuktian Matematik. 'Matematik Tidak akan Menipu '

KLIK utk membeli E-Book ASB Genius




2. Celik Pelaburan ASB - Cikgu Imran
Harga: RM 60 sahaja



No comments:

Post a Comment